Nyhetslista böcker mars - aug 2014

onsdag 29 augusti 2012

Hej alla bloggläsare!

Jag vill bara tacka för visat intresse så här långt.
Vi jobbar på efter bästa förmåga.
Tips på saker ni vill läsa om på bloggen är mycket välkomna, vi behöver feedback nya upplägg- och infallsvinklar!

I dag är min (Cissis) sista dag på 11 månader, tanken är att jag ska ha bebis nu på söndag och det börjar bli hög tid för lite vila.
Detta kommer i sin tur göra att vi blir färre skibenter på bloggen under tiden jag är hemma men vi lovar att göra så gott vi kan!

Några tips på böcker kan jag dela med mig av innan jag tar "ledigt".

Rosengädda nästa, av Emma Hamberg
är en berättelse om vänskap över alla gränser, om kärlek, mat och om hur någons värsta mardröm faktiskt kan vara den perfekta lösningen för någon annan. Det är den första delen i en serie om Rosengädda och människorna som bor där.
Text & bild: Adlibris

Boken är lättläst, har ett trevligt språk och en mysig feelgood handling.
Cissi


Stjärnor utan svindel, av Louise Boije af Gennäs
Allt tycks gå på räls för Sophie; hon är framgångsrik författare, tjänar pengar och är en självklar gäst på allsköns partyn. Tills hon möter Kaja ... Livet ställs på huvudet och ingenting blir någonsin som förut. Text & bild: Adlibris
En grymt bra kärlekhistoria
Cissi







Allt av Erland Loe
Doppler, Stilla dagar in Mixing Part m.fl.

Älskar Erland Loe
Cissi


Ses nästa sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar